Efektyvus sandėlis yra labai svarbus klientų pasitenkinimui, nes jis padeda užtikrinti greitą ir tikslų siuntinių pristatymą.
Jei ieškote patarimų, kaip pagerinti sandėlio veiklą, apsvarstykite šiuos dalykus:
1. Maksimaliai padidinkite ir optimizuokite visą turimą erdvę. Užuot padidinę savo sandėlio plotą, apsvarstykite galimybę geriau panaudoti vertikalią erdvę. Pridėję aukštesnius saugojimo įrenginius ir tinkamą įrangą medžiagoms paimti ir laikyti, galite sutalpinti daugiau siuntų viename kvadratiniame metre. Be to, pagalvokite apie naudojamų lentynų tipą ir įvairovę. Užuot naudoję tuos pačius stelažus visame sandėlyje, naudokite įvairių tipų lentynas. Be to, pabandykite naudoti standartines šiukšliadėžes, kad lentynos būtų švarios ir tvarkingos.
2. „Lean“ inventorius. Sumažinti atsargas jūsų sandėlyje yra taip pat svarbu, kaip ir gamyboje. Pagrindinė „lean“ prielaida yra tik tai, ko jums reikia, ir nieko daugiau. Galbūt sumažinkite arba panaikinkite saugos atsargas ir stenkitės, kad tiekėjai dažniau pristatytų mažesnius kiekius.
3. Naudokite naujausias sandėliavimo technologijas. Sandėlio valdymo sistema (SVS) arba ERP sistema su stipriu SVS moduliu gali pagerinti efektyvumą siūlydama geriausius rinkimo ar padėjimo maršrutus ir metodus. Be to, sistema pateikia automatizuotus pasirinkimo sąrašus, kurie gali būti siunčiami į mobiliuosius skaitytuvus ir įrenginius, kurie padės pašalinti klaidas ir sumažinti švaistomą laiką bei popierių. Jūsų sandėlis bus tvarkingesnis ir ekologiškesnis. Naudojant brūkšninio kodo arba radijo dažnio identifikavimo (RFID) skaitytuvus, galima pagerinti operacijų tikslumą ir sumažinti rinkimo klaidas (tyrimo duomenimis naudojant RFID, atsargų tikslumas padidėjo 27 procentais tik per 13 savaičių).
4. Sutvarkyti darbo vietas. Darbo vietų organizavimas padidina produktyvumą, nes darbuotojams nereikia ieškoti įrankių ar įrangos. Naudokite „5S“ metodą iš taupios gamybos, kad jūsų darbo vietos būtų kuo labiau sutvarkytos.
5. Optimizuoti darbo efektyvumą. Jei jūsų SVS negali generuoti efektyvių rinkimo planų, kurkite juos rankiniu būdu. Išanalizuokite savo medžiagų naudojimo modelius ir laikykite didelės apimties prekes kartu šalia sandėlio priekio, kad sumažintumėte kelionės laiką. Taip pat laikykite daiktus, kurie dažnai parduodami kartu, šalia vienas kito. Iš esmės supaprastinsite operacijas, jei bandysite dažniausiai renkamas prekes laikyti labiausiai prieinamose vietose, kad išvengtumėte paėmimo vėlavimų.
Sandėlio efektyvumo didinimas priklauso nuo nuolatinio tobulinimo ir gerinimo. Atlikite šiuos paprastus veiksmus ir stebėkite, kaip auga Jūsų efektyvumas.
UAB „Mitrena“ – Jūsų logistikos partneris!
Daugiau apie mūsų paslaugas galite sužinoti paspaudę šią nuorodą:
https://www.mitrena.lt/musu-paslaugos
Esame pasirengę suteikti konsultacijas Jums rūpimais klausimais:
Tel.: +37063000962
El. paštu: info@mitrena.lt