Mūsų paslaugos - kelias į Jūsų sėkmę
UAB "Mitrena" sėkmingai veikianti transporto, logistikos ir prekybos įmonė, įkurta 2004 m., teikia krovinių gabenimo paslaugas Europos automobilių keliais ir siūlo visą paslaugų paketą - nuo smulkių (express tipo) ir dalinių krovinių pervežimo iki pilnų krovinių gabenimo.
Aukime ir tobulėkime drauge!
Didžiuojamės, kad jau daugiau nei 18 metų rūpinamės savo klientų kroviniais, kurie saugiai keliauja po visą pasaulį. Mums svarbu užtikrinti paslaugų kokybę ir inovatyvumą procesų eigoje. Susisiekite ir mūsų komanda padės išspręsti visus transporto ir logistikos klausimus.
Pervažamų krovinių masė per mėnesį
Nuvažiuojami kilometrai per mėnesį
Metų patirtis
Patenkinti klientai
Jūsų patikimas partneris
Užsakovams ir klientams esame garbingi bei profesionalūs partneriai. Mūsų kredo - "Bendradarbiavimas turi būti abiem pusėm naudingas bei stabilus". UAB "Mitrena" siekia būti patikimu bei ilgalaikiu verslo partneriu, stengiasi užtikrinti savo klientams malonų bei profesionalų aptarnavimą.
Vykdydami užsakymus ypatingą dėmesį skiriame pristatymo terminams. Reguliariai ir operatyviai teikiame informaciją apie transporto priemonių buvimo vietą, atvykimo laiką. Visi mūsų vilkikai atitinka Euro 6 standartus.
Novatoriškumas
Mūsų įmonei būdingas novatoriškas požiūris į krovinių pervežimų organizavimą siekiant efektyviai atlikti kiekvieną užduotį ir patenkinti klientų poreikius.
Tikslumas
Visada tiksliai galime informuoti klientus apie esamą krovinių buvimo vietą.
Lankstumas
Darbas organizuotas taip, kad bet kuriuo paros metu mūsų klientai ir partneriai gali susisiekti su mumis.
ES projektai
UAB "Mitrena" vykdo projektą "UAB Mitrena" logistikos paslaugos e. komercijos modelio diegimas" Nr. 13,1,1,-LVPA-K-860-01-1582. Projektas įgyvendinamas pagal Europos regioninės plėtros fondo lėšomis iš dalies finansuojamą priemonę "E. komercijos modelis COVID-19". Finansuojama kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė. Projektui įgyvendinti skirta 49 725,00 Eur finansavimo lėšų tinkamoms finansuoti išlaidoms apmokėti.
Projekto tikslas - sukurti elektroninės prekybos platformą. Platforma leis vykdyti logistikos pardavimo procesą internetu, integruojant paslaugų paieškos, krepšelio (užsakymo) suformavimo, mokėjimo atlikimo bei užsakymo įvykdymo ir valdymo funkcijas. Taip pat bus įdiegti informacinėmis technologijomis paremti sprendimai: kliento adresai (pakrovimai/iškroimai); kliento užsakymai; užsakymo vykdymo sekimas žemėlapyje; užsakymo dokumentai iš vežėjo (CRM ir kt.); kliento sąskaitos, skolos; kliento sutartys; sąskaitų apmokėjimo galimybė pasinaudojant el. bankininkyste; pretenzijos; užsakymų importavimas iš "Excel"; užsakymų importavimas iš kliento VVS (API). Visa elektroninės prekybos platforma bus integruota su bendrovės išteklių valdymo sistema, buhalterinės apskaitos programa. Projekto rezultatas - ženkliai išaugusios pajamos, padidėjęs bendrovės konkurencingumas, paslaugų žinomumas.
Projekto vykdymo pradžia: 2022-02-18
Projekto vykdymo pabaiga: 2023-02-07